Internet to miejsce, gdzie nadzwyczaj łatwo udaje się wyszukać informacje o dowolnej dziedzinie życia. Internauci upodobali sobie przede wszystkim pytanie w wyszukiwarki Google o sprawy medyczne, nierzadko nawet poprzedzając ostateczną decyzję o wizycie u lekarza dniami surfowania po sieci z nadzieją na samodzielne znalezienie rozwiązania problemu. Jednak czy to rozsądny sposób korzystania z wiedzy udostępnianej […]
Witryny www
PBN – jak wykorzystać jego potencjał?
Aby konsument znalazł twój biznes musisz nie tylko posiadać stronę firmową, ale także postarać się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego ważna jest zawartość strony i to czy systematycznie publikowane są na niej nowe rzetelne i przydatne dla odbiorcy treści. Jednak nie wolno również zlekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania […]
Skąd czerpać wiedzę o ciekawych atrakcjach turystycznych w Małopolsce?
Choć województwo małopolskie jest jednym z mniejszych w Polsce, ma ono sporo do zaoferowania zarówno turystom z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, zatem czasem ciężko odnaleźć się w natłoku wiadomości o godnych zwiedzenia atrakcjach i planowanych wydarzeniach sportowych czy kulturalnych w Małopolsce. Gdzie szukać sprawdzonych informacji o ciekawych miejscach […]
Krakowski serwis informacyjny – artykuły i ciekawostki z Małopolski
Stolica Małopolski to miasto pełne atrakcji rok w rok odwiedzane przez miliony turystów. To dla nich postawiono mnóstwo serwisów www, których intencją jest usprawnienie poruszania się po tej miejscowości jednostkom nie będącym ich rezydentami. A gdzie informacji o Krakowie mają szukać jego obywatele, a w szczególności kobiety? Wszak lokalsi szukają nie tylko ogłoszeń związanych z […]
Duplicate content kontra unikalne treści na stronie internetowej
Poruszając się w internecie, łatwo można zaobserwować, że treści na stronach internetowych czasem powtarzają się. Nie jest to pożądane zjawisko z punktu widzenia użytkownika, na dodatek może mieć konsekwencje, jeśli chodzi o pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyjaśniamy, czym jest duplicate content, kiedy występuje i dlaczego unikalne treści mają większą wartość. Czym jest duplicate content? ”Duplicate […]
Audyt SEO – gruntowna analiza strony internetowej
Zgodnie z internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN audyt to ewaluacja spółki, przedsiębiorstwa lub firmy pod kątem przeróżnych czynników, między innymi finansowych i organizacyjnych, a także analiza perspektyw dalszego rozwoju. Co, biorąc powyższe pod uwagę, oznacza zatem audyt SEO? Jest to głęboka analiza strony www, oceniająca przeróżne jej elementy, jak strukturę nagłówków, kod strony, szybkość […]
Klienci szukają firm online – o pozycjonowaniu stron www Kraków
Wszechobecność internetu oraz komfort wykorzystania go do wyszukania potrzebnych usług i artykułów doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo chce teraz zaistnieć w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie znaczy, że nowi klienci nas znajdą – ważna jest wszak obecność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Mnóstwo małych firm, które świadczą usługi tylko na […]
Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google
Kiedy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona na topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak […]
HTTP i HTTPS – czym różnią się te protokoły i dlaczego warto wdrożyć HTTPS?
Sposób, w jaki strona łączy się z serwerem jest istotny i warto zadbać, by to połączenie było jak najbezpieczniejsze. To właśnie dzięki protokołowi HTTPS możliwe jest bezpieczne wyświetlanie stron. Google zaleca, aby każda strona wykorzystywała właśnie ten protokół. Dlaczego? Odpowiedź znajdziecie w tym artykule. Co to są protokoły HTTP i HTTPS? HTTP (ang. Hypertext Transfer […]
Krótko o usuwaniu infekcji i wirusów z WordPress
WordPress okazał się w ostatnich latach tak popularnym CMS-em, iż ilość witryn oraz sklepów tworzonych z jego użyciem szacuje się obecnie na setki milionów. Powszechność korzystania z tego systemu zarządzania treścią powoduje, że strony tworzone na WordPressie bywają częstym celem ataków cyberprzestępców. W razie zainfekowania witryny, nieodzowne jest czyszczenie zawirusowanego WordPressa. Komu powierzyć usuwanie usuwanie […]