Promocja, reklama, marketing Usługi Witryny www

Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow przeczytasz odpowiedź na pytanie, jak wybrać agencję SEO.

Kiedy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona na topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić solidną firmę SEO? Zalecamy wsłuchać się w sugestie profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Google doradza, jak zatrudnić solidną agencję SEO

Nie można negować, że cała branża SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się zasadniczo tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo obecności innych opcji, jak m.in. Bing, DuckDuckGo bądź Yahoo, wciąż kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce pozyskać widoczność w sieci, powinien zapracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest mocna, na ogół nie jest to proste bez doradztwa ekspertów z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki instruktaż, jak znaleźć solidną firmę SEO.

Najważniejsze cechy rzetelnej agencji SEO

Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:

  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone frazy,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie prowadzonych wdrożeń, przykładowo poprzez comiesięczne raporty i ciągły dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność estymacji budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dokładnego audytu strony.

Przedstawicielka firmy Google wskazuje również, iż dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym odczuwalne rezultaty zazwyczaj po kilku miesiącach pracy.