Promocja, reklama, marketing Usługi Witryny www

Rodzaje pozycjonowania

Chcesz sprawdzić, jak zamówić pozycjonowanie Krakow? Nie zwlekaj! Koniecznie wejdź na seo4.net/pozycjonowanie-stron/

Znamy trzy popularne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W tym pozycjonowaniu kluczowe jest połączenie frazy z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się na ogół:
– kraj (przykładowo “studio filmowe Polska”)
– miasto (“gitarzysta Kraków”)
– dzielnicę (“sklep rowerowy Śródmieście”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w stosunku do przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do odbiorców rezydujących w konkretnym regionie. Ta metoda pozycjonowania jest preferowania również wtedy, gdy firma ma nieduży budżet na promocję i nie może konkurować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania regionalnego, np. zamiast “sklep komputerowy”, to “sklep komputerowy Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon

Dalszy rodzaj pozycjonowania to dobre i przetestowane wyjście dla właścicieli firm dysponujących niskim budżetem na reklamę. Za sprawą należytego dobrania słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z daną branżą, ale też koszty reklamy w Google Adwords ulegną istotnej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza również znacznie niższą konkurencję. Ważne jest również to, że coraz popularniejsza jest tendencja do wprowadzania uściślonych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– buty sportowe puma Turin II czarne sklep online,
– golarka Philips One Blade Pro szara,
– telefon Samsung Galaxy A50 biały.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie ważne przede wszystkim dla sklepów online. Z wykorzystaniem tego typu fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo obszerny asortyment artykułów mogą efektywniej piąć się na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni specjalną rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Kobiet, Światowe Dni Młodzieży lub Święto Pracy. Ten rodzaj pozycjonowania jest wyjątkowo efektywny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześnie. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. Najczęściej należy zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową ewentualnie zmienioną treść strony internetowej.

Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]