Wirtualny spacer w klinikach stomatologicznych. Uzyskaj rzetelną pomoc specjalistów w tej dziedzinie.
Spacery wirtualne, które pojawiły się razem z udostępnieniem usługi Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, dzięki czemu znajdują zastosowanie w reklamie firm. Dają możliwość w prosty sposób przedstawienia siedziby przedsiębiorstwa lub nieruchomości, która jest ważna w naszym biznesie. Jest to interesujący element, który opłaca się zamieścić w wizytówce Google Moja Firma. Mnóstwo osób nie do końca jednakże ma świadomość, w jaki sposób działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak go tworzy, a także co daje jego publikacja w wizytówce GMF.
Jak wygląda wirtualny spacer VR?
Wirtualny spacer w Google Moja Firma to scalone ze sobą fotografie tworzące realistyczny model danego wnętrza. Możemy w nim rozglądać się po otoczeniu i przeskakiwać do następnych miejsc nieruchomości, w której zdalnie przebywamy. A więc wirtualny spacer to w kilku słowach możliwość odwiedzenia poszczególnych pomieszczeń budynku i swobodnego poruszanie się w jego granicach. Wirtualne spacery można publikować obok zdjęć w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki zostanie udostępniony użytkownikom przeglądającym Google Maps w poszukiwaniu usług w naszej lokalizacji. Spacer 3D w wizytówce firmy ma formę fotografii, a po kliknięciu na ten element Google przekierowuje nas do dedykowanej witryny, gdzie rozpoczynamy wędrówkę po danej nieruchomości. Spacer jest przesyłany na serwery Google, zatem nie musimy troszczyć się o jego utrzymanie czy związane z tym koszta. Możemy go jednak publikować dla klientów na naszej stronie internetowej.
Czy opłaca się aktywować wirtualny spacer 3D??
Wirtualny spacer w Google Moja Firma warto udostępnić w wizytówce z kilku względów. Główny z nich to kreacja profesjonalnego wizerunku firmy oraz jak najlepsze zaprezentowanie się przed klientami. Dzięki temu znacznie chętniej wybiorą nas spośród konkurencyjnych marek, jak również będą mieć do nas większe zaufanie. Jeżeli na naszej stronie internetowej oraz w wizytówce Google Moja Firma będziemy posiadali wirtualny spacer i zdjęcia bardzo dobrej jakości, przeglądarka Google sama będzie oceniała nas wyżej i będzie wyróżniać nas częściej od marek nie posiadających takiego spaceru. Aktywowanie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest również niezwykle proste technicznie. Na rynku działa wielu doświadczonych fotografów, którzy w rozsądnej cenie i – co równie ważne – bardzo szybko wykonają taki spacer i wgrają go do naszej wizytówki.
Wirtualny spacer w Google Moja Firma jest przydatny w wielu branżach. Na pewno będzie to sektor hotelarsko-turystyczny, w której nierzadko chcemy pochwalić się oferowanymi lokalami do wynajęcia. Możemy także pokazać tym sposobem swoje biuro czy punkt, gdzie pracujemy, np. salon piękności czy lokal gastronomiczny. Z wirtualnego spaceru możemy skorzystać także wtedy, kiedy zamierzamy zatrudnić nowych pracowników, żeby przekonać ich do aplikowania do naszej firmy.
Siedziba firmy:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]