Więcej informacji o ofercie agencji marketingowej Kraków na https://k-myk.pl
Akcje reklamowe winny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i utrzymanie własnych sekcji ds. marketingu, tymczasem małe biznesy, które okazjonalnie przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – zespół specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja marketingowa to grupa twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w internecie (kanały social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (papier firmowy, koperty czy wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż będzie ono odpowiednio użyte w trakcie projektowania materiałów reklamowych – kalendarzy, stoisk targowych, ulotek czy billboardów. Agencja marketingowa napisze też atrakcyjne, unikalne artykuły na stronę www zamawiającego oraz zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, takich jak Instagram, Twitter i Facebook.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?
Oferta agencji reklamowej adresowana jest w głównej mierze do podmiotów, które nie posiadają swojego działu promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. promocji. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w organizacji konferencji, spotkań z klientami lub targów, które przeważnie wymagają skrupulatnego planowania, te obowiązki można powierzyć agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zgranego i niezawodnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zorganizowanie wyjazdu integracyjnego lub przygotowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, należy jednak wybierać te, które dają dostęp do szerokiego grona doświadczonych specjalistów. Umożliwi to przekazanie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy i integralnością kampanii.
Siedziba firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]