Aby konsument znalazł twój biznes musisz nie tylko posiadać stronę firmową, ale także postarać się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego ważna jest zawartość strony i to czy systematycznie publikowane są na niej nowe rzetelne i przydatne dla odbiorcy treści. Jednak nie wolno również zlekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania […]
Promocja, reklama, marketing
semKRK#19 BIG – relacja z konferencji
SEMKRK#19 BIG – czyli konferencja w rozgrzanej czerwcowym słońcem, tętniącej wiedzą, inspiracjami i networkingiem Starej Zajezdni w Krakowie. Wydarzenie dla tych, którzy zamiast otwierać lodówkę, wpisują w Google frazę “co dziś zjem?”. Naprawdę mocny akcent przed nadchodzącymi wakacjami. SEMKRK#19 BIG – lokaIizacja SEMKRK#19 BIG jest zlokalizowana w legendarnym miejscu i wyjątkowo dogodnym czasie. Jestem przekonany, […]
Prowadzisz hotel lub firmę usługową? Zainwestuj w wirtualny spacer Google Maps
Spacery wirtualne, które pojawiły się razem z udostępnieniem usługi Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, dzięki czemu znajdują zastosowanie w reklamie firm. Dają możliwość w prosty sposób przedstawienia siedziby przedsiębiorstwa lub nieruchomości, która jest ważna w naszym biznesie. Jest to interesujący element, który opłaca się zamieścić w wizytówce Google Moja Firma. Mnóstwo osób […]
Klienci szukają firm online – o pozycjonowaniu stron www Kraków
Wszechobecność internetu oraz komfort wykorzystania go do wyszukania potrzebnych usług i artykułów doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo chce teraz zaistnieć w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie znaczy, że nowi klienci nas znajdą – ważna jest wszak obecność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Mnóstwo małych firm, które świadczą usługi tylko na […]
Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google
Kiedy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona na topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak […]
Google Internetowe Rewolucje – jak wygląda kurs i czy warto z niego skorzystać?
Czy można zdobyć rzetelną wiedzę za darmo? Od czego zacząć, gdy chcesz poznać marketing internetowy? Wiedziałeś o tym, że Google stworzył w tym celu platformę edukacyjną? Przeczytaj, czy warto skorzystać z kursu Google Internetowe Rewolucje. Google Internetowe Rewolucje – czym są? Google Internetowe Rewolucje to materiały edukacyjne nt. marketingu internetowego, zebrane w formie darmowych kursów […]
Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym? SEO i marketing
Opisy produktów w sklepie internetowym pełnią bardzo ważną rolę. Czasami mówi się, że zastępują sprzedawcę, ponieważ prezentują produkt i zachęcają klienta, aby go kupił. W artykule wyjaśniamy, jak pisać opisy produktów, aby były skuteczne – zarówno jeśli chodzi o marketing, jak i SEO. Opis produktu – dlaczego jest ważny? Opisy produktów pełnią kluczową rolę w […]
Gadżety reklamowe dla firm – o efektywnej promocji
Gadżety z nadrukami firmowymi to nie są już nieistotne, małe podarunki wręczane przy okazji konferencji bądź targów. Za sprawą szerokiej oferty dostępnej dla każdego, są one w tej chwili przydatnym narzędziem marketingowym. Reklamowe gadżety przyczyniają się do pogłębiania rozpoznawalności firmy Reklamowe gadżety mają niesamowity potencjał promocyjny. Ze względu na rozpowszechnienie wielu nowoczesnych technik druku, logotyp […]
Personalizacja contentu – co i jak personalizować? Przykłady dobrych praktyk
Co łączy Netflix, Amazon i Spotify? Na pewno fakt, że te marki wykorzystują personalizację, aby maksymalnie przyciągnąć uwagę i zaangażować swoich użytkowników. Bez względu na wielkość firmy czy liczbę produktów w asortymencie, warto w strategii content marketingowej wziąć pod uwagę – poza innymi technikami i metodami – również pomysły na personalizację. Co to jest personalizacja? […]
Filmowanie z powietrza dla biznesu – wybierz doświadczonego operatora
Kadry z lotu ptaka są niewątpliwą ozdobą każdego filmu. Bez znaczenia, czy rejestrowana jest siatka ulic miast, tereny nad jeziorami albo rzekami czy może las, z powietrza prezentują się zazwyczaj znacznie bardziej widowiskowo niż z z poziomu horyzontu. Nie powinno więc dziwić, że filmowanie z powietrza jest niejednokrotnie wykorzystywane przez operatorów przeróżnych produkcji – zarówno […]